Cari Maklumat Anda di sini...

Google
 

Thursday, October 16, 2008

Mesin Chopper Rumput Napier /Jagung




Spesifikasi Mesin Chopper
  • Terdapat dalam beberapa jenis motor seperti elektrik, petrol dan diesel
  • Mengunakan 4 mata pisau mesin potong rumput
  • Terdapat penutup mata pisau sebagai langkah keselamatan.
  • Harga yang mampu milik.
  • Mata boleh ditukar ganti
  • Alat ganti yang mudah diperolehi
Senarai Harga :

ENJIN PETROL HONDA 5.5 HP RM 3000.00
ENJIN ELEKTRIK 1.0 HP RM 2500.00
RANGKA SHJ RM 1800.00 / enjin boleh pilih

*Harga Termasuk Kos Penghantaran Semenanjung Malaysia Sahaja

Hubungi : Hisham 019-2272127

2 comments:

Unknown said...

Boleh tak alat ini diguna untuk hancurkan pelepah kelapa atau sawit?

ANDRAINO ADAMS said...

Artikel bagus, Pernahkah Anda mendengar LFDS (Le_Meridian Funding Service, Email: lfdsloans@outlook.com --WhatsApp Contact: +1-9893943740--lfdsloans@lemeridianfds.com) adalah ketika layanan pendanaan AS / Inggris mereka memberi saya pinjaman $ 95.000,00 untuk memulai bisnis saya dan saya telah membayar mereka setiap tahun selama dua tahun sekarang dan saya masih memiliki 2 tahun lagi walaupun saya senang bekerja dengan mereka karena mereka adalah Pemberi Pinjaman asli yang dapat memberi Anda segala jenis pinjaman.